Altijd gecontroleerd door topstudenten
Gratis verzending, waarom ook niet
Digitaal: Consument en Marketing

Digitaal: Consument en Marketing

9,96
14,95
Direct beschikbaar

Informatie

Dit is de volledige samenvatting voor Consument en Marketing aan de Tilburg University, Jaar 2 en 3, Blok 2, en bevat al het voorgeschreven tentamenmateriaal. 

Bij dit product ontvang je ook de geprinte samenvatting thuis, na de verwachte verzenddatum. Je vindt je digitale samenvatting, met vele extra opties zoals highlighten en notities maken, direct in je AthenaDocs-account.

Specificaties

  • Summary type
    Literatuursamenvatting
  • Studiejaar
    Bachelorjaar 2, Bachelorjaar 3
  • Blok
    2

Gerelateerde producten

Digitaal: Management en Informatiesystemen
33%Korting
Digitaal: Management en Informatiesystemen
  • Directe toegang tot de digitale samenvatting

 

⭐️  Studeer 4x efficiënter voor je tentamen

⭐️  Studenten die onze samenvattingen gebruiken scoren gemiddeld 1,5 punt hoger op hun tentamens

9,96
14,95
Product bekijken
Direct beschikbaar